~Katsojat~

~Translate~

maanantai 18. helmikuuta 2013

~Minä, minä, minä ja taas minä...~

 

Olen 17-vuotias tyttö, Jasmin ja asun tällä hetkellä Parolassa (asunut täällä jo 2 vuotta) ja käyn Parolan lukiota (kukaan tuskin tuntee paikkaa, sillä tämä on nyt tälläinen tuppukylä), sitä ennen asuin Helsingissä n. 14 vuotta. Syy muuttoomme oli työpaikka, mutta kuitenkin vaikka monia kavereita jäi Helsinkiin , niin olen silti saanut uusia ystäviä.´
Meillä pn perheessämme 7 koiraa, joo aika paljon, mutta kun ne on vaan niin suloisia (voin laittaa tänne kuvia niistä, jos haluatte?) sekä yksi kissa.
Harrastan show-tanssia ja aloitan baletin sitten syksyllä, odotan sitä jo innolla♥
Olen erittäin kiinnostunut muodista ja sen suuresta ja ihmmeellisestä maailmasta ja senpä olen aloittanut kirjoittamaan tälläistä blogia, missä yritän mm. antaa tyylivinnkejä HUOM. en tietenkään ole mikään muoti guru eli kerron vain asioita, mitkä minusta ovat kiinnostavia ja tyylikkäitä ja toivon, että joku saisi joitain inspiraatioita jutuistani!
No, siinä oli pääpiitteittäin tärkeimmät asiat itsestäni, jos haluatte tietää lisää itsestäni, blogistani tai ihan mistä vain, niin pistä viestiä rohkeasti vain!


Jasmin Guessous
***

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

~ Kerro ihmeessä mielipiteesi postauksestani
~ Kysy rohkeasti, jos tulee jotain kysyttävää
~ KIITOS kaikista kommenteista! Niitä on aina mukava lueskella ja samoin vastailla!(: