~Katsojat~

~Translate~

perjantai 22. helmikuuta 2013

~Yves Rocher -kosmetiikka paratiisi~


Tilasin Yves Rocherilta kosmetiikka tuotteita. Sain paketin itse asiassa muutama viikko sitten, mutta silloin minä en vielä kirjoittanut blogia, joten en voinut mainita siitä paitsi nyt.

Olen käyttänyt näitä tuotteita aktiivisesti päivittäin ja ne ovat osoittautuneet todella hyviksi tuotteiksi. Olisi syytäkin olla ihan hinnan takia, sillä Rocherin tuotteet eivät ole halvemmasta päästä.

Ihastuin etenkin tilaamaani meikkivoiteeseen, sillä minulla on ollut jo kauan vaikeuksia löytää se oikea meikkivoide minulle, mutta juuri tämä Rocherin voide on aivan mahtavaa, pidän kovasti eli voisi sanoa, että olen vihdoin ja viimein löytänyt sen yhden ja oikean. (Toivottavasti, ellei iho rupea temppuilemaan, niin ettei voide enää näytäkään kivalta naamallani, mutta niin kuin sanontaan ”toivotaan parasta ja pelätään pahinta”.)
Ainoa miinus, jos täytyy nyt jotain sanoa, niin on toimitusaika, sillä paketti luvattiin viikossa, mutta meni toista viikkoa ennen kuin sain viestin siitä, että pakettini oli saapunut R-kioskiin, mutta se on vain pientä.

Kaiken kaikkiaan olen täysin tyytyväinen Yves Rocherin tuotteisiin ja tulen varmasti tilaamaan vielä uudestaan netistä tai käymällä ihan paikan päällä kaupassa.

Suosittelen lämpimästi!
Elikkä tilasin: meikin pohjustusvoide/meikkivoide/irtopuuteri/ripsiväri/kulmakynä/kynsilakkaa ja kaupan päälle sain silmämeikin poistoaineen, rasvan sekä emulsion



(www.yves-rocher.fi käy ihmeessä katsomassa, jos kiinnostaa.)






Jasmin Guessous
***



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

~ Kerro ihmeessä mielipiteesi postauksestani
~ Kysy rohkeasti, jos tulee jotain kysyttävää
~ KIITOS kaikista kommenteista! Niitä on aina mukava lueskella ja samoin vastailla!(: